Aktualitások

Aktualitások

2011. január 26., szerda

Még egy tapasztalat a Syncrotize Iskolából

Tavaly ősszel voltam egy három napos kurzuson, ahol arról volt szó, hogy hogyan teremtjük saját valóságunkat és hogy hogy lehet ezt hatékonyan csinálni. Harmadik este leültem, mert volt pár régi kérdésem önmagamhoz amikre úgy tűnt, most megtalálhatom a választ. Elkezdtem írni, de aztán nem a kérdésemre kaptam választ, hanem csak írtam, írtam, írtam...




Az úgy volt, hogy a kezdet kezdetén, amikor a lángok és a tűz alakították a felszínt, amikor minden csak álom volt még, terv, vágy, választás, amikor a megvalósulás még alig volt szemmel látható és nem volt semmi, csak a tudat, a tűz, a víz, a föld, akkor jött a szenvedély. Közvetlenül a tudatból született, megkérdőjelezhetetlenül és vitathatatlanul, elementáris erővel, mégis könnyedén, magától értetődően áramolva. ....... Tovább: itt

Nincsenek megjegyzések:

SES Iskola bemutató film