Aktualitások

Aktualitások

2010. február 3., szerda

Egy tündéri kis tapasztalatom volt a Pakauámmal - Totememmel.

Úgy döntöttem, hogy kényeztetem magam egy kicsit és zuhanyzás helyett egy kád jó meleg vizet választottam. Befeküdtem a vízzel félig megtelt kádba és meghívtam a kolibrimet is egy kis közös fürdőzésre. Azonnal elő is bukkant, felröppent örömében és mint kis delfin csobbant a vízbe. Mindig így szokta, ha meghívom fürödni magammal. De visszanéztem rá, mert gyanús lett, hogy most még sem delfinként lubickol, hanem mintha pingvint láttam volna. És tényleg így volt. Egy kis pingvin volt ott.
Eszembe jutott, hogy a pingvinek nem biztos, hogy szeretik a melegvizet, már pedig az én vizem jó forró. Elképzeltem, hogy a hideg vízben mennyivel jobban érezné magát a pingvin. No, de ő tudja.

Tovább: itt

Nincsenek megjegyzések:

SES Iskola bemutató film